Türkiye'nin memur portalı

Oturum aç Oturum aç Üye ol Üye ol Parolamı unuttum Parolamı unuttum

dügah şarkı

Bu üye Yazar

Bu üyenin profil sayfasına git

648 entry 263 konu hiç puanı yok
28.02.2015 23:02 son işlem tarihi takip etme takip et

disko

ışıklı küre,sis-duman,köpük ve müziğin karma gösterisi. tribal bir ritim varsa kafası güzeldir.

21.02.2015 11:36
  1. seri eksici

    Artık daha da seri olan yazardır.

     
  2. çay

    Zararlı bulduğum hiçbir işe yaramayan içecek.

    Alışkanlıklarımızdan ötürü hepimiz tüketiyoruz. Vitamini,besleyici özelliği olmadığı gibi,demir,c ve d vitaminlerinin emilimini engelliyor.bildiğin renli sıcak su içiyoruz. Fırsat buldukça ıhlamur gibi bitki çayları tercih edilmeli.

    Yinede güzel bir manzara eşliğinde yorgunluğun üstüne hayır diyemiyor insan.

     
  3. aşk

    Sarmaşıktan evrilmiş şiddetli yakıcı sevme.

    Sevenin,kontrolü kaybedip tamamen duygularının karmaşıklığına teslim olması hali.

    Hakikatende aşık insan sevgilin düşüncesi ile bir sarmaşık misali sarılır ve onun için yanmayı dahi göze alır. Tıpkı kelebeğin ateşe teslim olması gibi.mecnunun kara sevdaya tutulup çöllere düşmesi gibi.

     
    (Bkz: kara sevda)
  4. kara sevda

    Aşkın yoğunluğunu ifade eden bir deyim.

    Kelime olarak,sevda arapçada siyah. Hacerul esvedi bilirsiniz.

    Ustune birde "kara" deyince daha bir pekisiyor galiba.

    rivayete göre kalpte bulunan siyah bir pıhtıdır aynı zamanda.kişinin muhatabına olan sevgisi öyle bir noktaya varır ki,kalpteki o siyah nokta dağılır ve bütün vücuda yayılır. Iste o kişi aşık olmuştur. Tüm hücreleri sevgili ile hemhal olur.

    Bir zaman sonra da kara sevda ile zehirlenir ve deli divaneye döner ki,bu da aşkın zirve noktasıdır.

     
    (Bkz: aşk)(Bkz: aşık)
  5. şeytan

    Kotulugu temsil eden sembolik karakter.

    Kotulugun ve Allaha ortak koşmanın vehametini ifade etmek için bir kıssa ile insanogluna kibirin sonuçları aktarılmıştır.

    Gelenekçi anlayışa şeytan,insanı yoldan çıkarması için özellikle yaratılmıştır.

    Oysa bu yaklaşım adalet ve merhamet prensibine aykırıdır.

    Şeytanda,melekte potansiyel olarak insanın ta kendisidir.

    Ve bu ikisinden birini seçmek tamamen kendi iradesine bağlıdır.

     
    (Bkz: Kuran-ı Kerim)