Türkiye'nin memur portalı |
Oturum aç Üye ol Parolamı unuttum |
kendini filime kaptırıp duygusala bağlayan kişidir. yoğun duygunun canınızı sıkmasıdır. yorumum size duygusuzluk hissi vermesin lakin bende malum sahnede ağlamaya başlıyorum. neden niye olduğunu anlamıyorum. etrafa baktım soğan yok ama soğandan daha tesirli bir göz yaşartıcı filim var. örneğin babam ve oğlum gel de ağlama.
filimde yaşanan duyguların, izleyiciye geçmesi sonucu yaşanabilecek durumdur. özellikle eski türk filmlerinde yer alan, klasik sahnelerde çok ağlamışımdır, halbuki kaç kere izlemişimdir o sahneyi ama bir büyüsü var ve seni ele geçiriyor.
çok da abartmamak şartıyla doğal bir durumdur. pek nadir de olsa birkaç filmde ağlamasam bile gözlerimin dolduğunu bilirim.
siz de öyle film çevirmeyin, ne yapalım.
kendimizden bir şeyler bulduğumuz ve gerçeklik hissini bize tattıran filmlerdir. hüda nezdik est ve bid-i mecnun isimli iran filmleri kanımca çok güzel iki örnektir.
Oyuncuların inandırıcıliğı, işlenen konunun izleyen üzerindeki etkisı, geçmıs yasantılarla olan bağlantısı,acınin ,hüzünün ,yokluğun ,özlemin izleyiciye yansıması ve film müziklerinin dayanılmaz tınısı sonucu oluşan durum .
Duygusal filmlerde izleyicinin kendini kaptırması sonucu verilen tepkilerden biri. ağlanılmasa da dramatik yönden insanın içine işletebilir. yeşilçamda bariz örnekleri vardır:
-tarık akan - canım kardeşim' filmi sonunda
-kemal sunal - 'garip' filminde kızından ayrılma sahnesi.
-ilyas salman - ya ya ya şa şa şa filmi bitiş sahnesi
- kemal sunal - en büyük şaban' filmi bitiş sahnesi
- kemal sunal - öğretmen' filmi dramatik sahneleri
Türkan şoray ve Kadir inanır ın dönüş filminin ilk sahnesinden sonuna kadae gerçekleştirdiğim eylem.
İletişim | Künye | Reklam | Sitene ekle © 2024 MN Yazılım |