Memurlar.Net

Yazdırma Seçenekleri : Renkli Yazdır Siyah Beyaz Yazdır Resimleri Gizle
https://sozluk.memurlar.net/konu/ateistler-oruc-tutan-kadina-saldirdi/
Yazdırılma Tarihi : 22 Haziran 2021 Salı 11:35

Ateistler oruç tutan kadına saldırdı.

 

  1. Şaka şaka. Ateistler dinsizdir ama ahlaksız değildir, öyle şey yapmaz.

    07.06.2017 14:49 supporters.
  2. dinsiz olanın kesinlikle ahlakı da olmayacağı için mümkün bir şey

    07.06.2017 15:56 Vincent34
  3. Zeki kimselerin şakası.

    Ha ha ha

    Zeki müren de burayı görüyordur. Hatta yusuf hayaloğlu, ahmet kaya da burayi görüyordur. Mark, lenin hepsi bakıyordur sözlüğe kaç ateist dalga geciyor diye.

    ~Nöbetçi spartali eksik yavrum. Uyudunuz mu? Bunlar sizi uyutur guzum.

    07.06.2017 16:04 deliyurek1
  4. siyah deri kıyafetler de giyiyorlardır kesin,

    kırbaç da var mı kırbaç?

    dediğim konu, vahim olay, ramazan barış ve huzuruna(!) gölge düşürmüş elim hadise.

    07.06.2017 16:04 med-czr
  5. şaka maka gözüm akit, sabah, takvim linki falan aradı. kötü oldu bu, resmen havuz medyasından birileri görse lan biz niye düşünemedik der ve hemencecik bu haberi yapar. tabi kadının çocuklu ve türbanlı olması da önemli. süslemek lazım bir de idrar vs ile. balçiçek bacımız da yaptı mı röportaj, tamamdır.

    tanım: havuz medyasının yakında yapabileceği haber.

    07.06.2017 16:39 maskov87
  6. Ateist trollerin dar alanda kısa pas çalışması

    07.06.2017 22:36 nurko74
  7. yemek yiyenin dayak yemesine eşdeğer olay .

    ama atayizler bunu yapmaz .

    06.04.2018 10:26 supporters.
  8. ateistlerin sütten çıkmış ak kaşık olduğunu anlatmaya çalışan, bir trollün en iyi yaptığı şey olan "düşünce özgürlüğü" adına inananları kışkırtmak için açılmış bir başlık.

    şimdi desen ki "e be allahsız (kendi beyanı olduğu için rahatlıkla yazabiliyorum) 80 milyon kişiyi öldüren mao ile 20 milyon kişiyi öldüren stalin ateist olduğunu açıklamadı mı?" diye ya ama şeeeyyy onun ateist olması küçük ayrıntı onlar şeyyy derler.

    ama kitabını doğru yorumlayamayan, piyasada ben müslümanım diye geçinen birinin yaptığı bir hadsizlik "nedense" tüm müslüman alemini ilgilendirir.

    hı hı evet ahlak eşittir ateisttir.

    her biri de muhteşem saygılı, efendi presantable çocuklardır.

    alttan alta giydirirler, gerçekten karşı tarafı kışkırtıcı terimler kullanırlar, dilleriyle "yobazlığın" tillahını yaparlar, karşı taraf ufacık söz söylemeye görsün.. "ouuwwww yobaz seni! seninle tartışmıyorum sen gerçekten kültürsüz bir insansın" derler.

    tanımasak yedireceksiniz bro.

    en güzel yaptığınız iş olan insanları doldurup onların en hassas olduğu yerden vurduktan sonra, saldırmalarını sağlayan bu insan tipi, hakaret etmeden, karşısındakini küçümsemeden asla yorumlama yapamazlar. ama karşı tarafın en ufak bir tepkisine ise kuyruğuna basılan kedi misali feryat figan edip ciyaklarlar.

    sahi size göre hakaret ve küçümsemek ahlaksız bir davranış değildi dimi? çünkü size göre hiç bir davranışınız ahlaksız gelmiyor.

    yemedik ateist kardeş.

    (Bkz: hayırlı işler)(Bkz: kışkırtmak)(Bkz: ateistler)
    06.04.2018 11:01 lll. Minder Han
  9. (Bkz: din,milliyet sınıf)
    06.04.2018 11:06 supporters.
  10. mao ve stalinin ve hatta pol pot'un ateizm dinini(?) yaşatmak için katliam yaptığını zanneden saf ve temiz mü'minleri gösteren başlık.

    evet sevgili mü'min kardeşim, o ismini zikrettiğin veya unuttuğun hatta bilmediğin "atayizler" insanları katletmişlerdir. hatta azılı cani bile sayılabilirler. hatta hatta, yüreğin soğuyacaksa evet, iflah olmaz birer katildirler. ancaaakk,

    hiçbiri ama hiçbiri, sırf ateist oldukları için katil değildirler. çünkü ateizm cinayet azmettirmez. ama dinler, özellikle de islam, öyle bir azmettirir ki feleğin şaşar sevgili mü'min kardeşim. allah (aslında muhammed) cinayeti azmettirir, öldür der, kafalarını vur der, kollarını ve ayaklarını çaprazlama kes der, allah için, din için vur kır parçala der. der oğlu der. senin anlayacağın dilde yazayım: farzdır yani islamda cinayet, farz...

    aynen senin söylediğin gibi, "insanları doldurup onların en hassas olduğu yerden vuran" duygularıyla alay eden, onları insanlıktan uzaklaştıran, evladı babasına, babayı evladına düşman eden dinlerdir.

    dinibütün tatlısu mü'minlerinin anlamadığı, ya da işlerine gelmediği için anlamazdan geldikleri gerçek işte budur.

    06.04.2018 11:32 med-czr