Türkiye'nin memur portalı

Oturum aç Oturum aç Üye ol Üye ol Parolamı unuttum Parolamı unuttum

Kambersiz düğün olmaz

paylaş araştır

 

  1. Her işin içinde bulunmak merakında olanlar için yarı sitem, yarı şaka olarak söylenilen bir atasözüdür.

     
    (Bkz: Atasözü)(Bkz: sitem etmek)
  2. bir toplantı, eğlence veya işin en önemli kişileri veya sürekli aranan yüzleri olmadan tadının çıkmayacağını ifade eden bir atasözüdür

     
  3. bazı insanların olduğu ortamda gerçekten bu söz akla geliyor. hani bir arkadaş grubu vardır, biri gelmese sohbetin tadı kaçar ya da bir şey eksik kalmış gibi olur. genelde sürekli olayların içinde olan, enerjisiyle ortamı taşıyan insanlar için söyleniyor. biraz takılma biraz da sevgi içeren bir laf bence, çünkü "olmazsa olmaz" dediğin insanları anlatmanın daha eğlenceli bir yolu gibi.

     
Entry yazmanız için üye olmanız gerekmektedir. Üye olmak için tıklayın, üye iseniz lütfen oturum açın.