![]() Türkiye'nin memur portalı |
|
Her işin içinde bulunmak merakında olanlar için yarı sitem, yarı şaka olarak söylenilen bir atasözüdür.
bazı insanların olduğu ortamda gerçekten bu söz akla geliyor. hani bir arkadaş grubu vardır, biri gelmese sohbetin tadı kaçar ya da bir şey eksik kalmış gibi olur. genelde sürekli olayların içinde olan, enerjisiyle ortamı taşıyan insanlar için söyleniyor. biraz takılma biraz da sevgi içeren bir laf bence, çünkü "olmazsa olmaz" dediğin insanları anlatmanın daha eğlenceli bir yolu gibi.
| İletişim | Künye | Reklam | Sitene ekle © 2026 MN Yazılım |
