![]() Türkiye'nin memur portalı |
|
haberi duyunca "aman tanrım" didim.
supeeer bir uygulama. Lara, Belek, Çamyuva ve Beach Park plajlarında sigara kullanımı yarından itibaren yasaklanıyor. Yayılsın tüüüüm plajlara....
Detaylara geçmeden önce şunu belirteyim: Bu kararın ne kadar isabetli olduğunu anlamak için yazın Antalya'da bir plaja gitmeniz yeterli. İzmaritler kumlara gömülüyor, çocukların ayağına batıyor, denize karışıyor, koskoca kumsallar adeta birer kül tablasına dönüyor. Sigara izmaritinin doğada çözünme süresinin 10 yıl civarında olduğunu düşününce, alınan kararın ne kadar yerinde olduğu daha iyi anlaşılıyor.
Çok güzel. Umarım yaptırımla desteklenir de havada kalmaz. O iğrenç dumana maruz kalmak çok kötü. Açık alan da olsa dibindeki içince dumanı sana geliyor. Sigara içenler için kapalı alanlar oluşturulmalı. Sadece içenlerin birbirini zehirlediği içmeyenlere zararlarının dokunmayacağı. Keşke tümden yasaklansa sigara
| İletişim | Künye | Reklam | Sitene ekle © 2026 MN Yazılım |
