1 2 3 4 5 6 7 8

stevens johnson sendromu

paylaş araştır şikayetçiyim

 

  1. ağırlıklı olarak ilaç olmak üzere

    kimyasallara, bazı bakteri ve virüs kaynaklı enfeksiyonlara vücudun yüksek boyutlu alerjik tepkisi olarak tanımlanmış.

    ciltte kızarıklık, su toplaması, yaralar, ateş, halsizlik belirtileriyle gelişiyormuş.

    kısacası ağırlıklı olarak ilaçlara verilen aşırı alerjik reaksiyon olan bu durum ciddi bir hastalıkmış.

     
  2. Geçen perşembe okulun mezuniyet programı gecesinde ömrü hayatımda ilk kez yaşadığım alerjik reaksiyon olabilir. Görünür bölge olan kollarımda fark edip, kontrol ettiğimde, tüm vücudumda kırmızı benekler oluştu. Kimisi sıcaktan olmuştur dedi, kimisi kızamık mı oldun yoksa dedi valla ben bu yaşta ilk kez başıma gelmiş olmanın şaşkınlığı ile neye yoracağımı bilemeden doktorun yolunu tuttum. Doktor da alerji olmuşsun diyip, verdiği hapı 2.içişimde tüm kızarıklıklar geldiği gibi hızlıca gitti. Çok değişik bir durumdu. Mezuniyette öğrencilerle fotoğraf çekinirken, sarıldığım birinden alerjik reaksiyon oluşturacak birşey kapmış olabileceğimden şüphelendim. Artık geçtiği için kafa yormuyorum ancak gerçekten çok tuhaf bir durumdu.

     
Entry yazmanız için üye olmanız gerekmektedir. Üye olmak için tıklayın, üye iseniz lütfen oturum açın.

 

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri veya çerez politikamızı inceleyebilirsiniz.
Tamam