Türkiye'nin memur portalı |
Oturum aç Üye ol Parolamı unuttum |
kul görmediği sürece sıkıntı olmayan durum(muş).
ben demiyorum ali rıza demircan diyor.
her ne kadar nisa süresi 16. ayette "zina suçu işleyen çiftin her ikisini de eziyetli cezaya çarptırınız" gibi bişey geçse de net değildir. bazı meallerde farklı anlamlar verilmiştir buna. diyanet'in mealinde mesela, "içinizden bu çirkin fiili işleyen ikilinin canlarını yakın" diyor. ancak ilginç bir şekilde ayetin devamında tevbe edip durumlarını düzeltirlerse sıkıntı yok anlamı var. yani? ne anlamalı buradan mü'min ve ateşli kardeşlerim? kul görmedikçe sıkıntı yok, tevbe eder geçersin, ortamlarda zinayı da kötüledin mi senden mü'mini olmaz diyor. brava...
sadece furkan suresinin 68. ayetini okusun o ona yeter.
kuran ayetlerini yalanlayanlar dinden çıkmışlardır. bu kişilere inananlarda aynı sonu paylaşırlar.
Med-czr in çarpışmasına 5 kala açtıgı ileti (gülücük)
ekleme :
Çarpılmasına yani ://
şeytan azapta gerek kör bakış.
neredeyse her surede bahsi geçerken büyük günahlardan sakınılması emredilip sakınmayanların cehennem ehlinden olacağı diktesi sürekli beyne işlenmişken ,nasıl olunur da ben okumadım ben görmedim denilir anlamam.
hem kuran hadisi kutsi iken hadisi şeriflerle aydınlatılmış olup, nasıl kutsilere karşı hadisler ışığında konuşulmaz da , kişi kutsiye karşı ben görmedim duymadım diyebilir bilemem.
kuran hadislerle açıklanmış ve hadisler dahi alimlerce açıklanmışken ,anlamadıklarını anlatma gereği duyanlara da selam olsun der mizanı hatırlatırız.
eyvallah görememek hata değil görüp görmedişm demek suçtur efendim.
nokta.
İletişim | Künye | Reklam | Sitene ekle © 2024 MN Yazılım |