![]() Türkiye'nin memur portalı |
|
mevsimlerin takvime küstüğü, baharın kapıyı çalmayı unutup kışı geri çağırdığı doğa şakasıdır.
insanı "montu kaldırmasaydık iyiydi" pişmanlığına sürüklerken, bir yandan da cama yapışıp "bu da oldu ya" dedirten nadir anlardan biridir.
kiraz çiçeğiyle kar tanesinin aynı kadrajda buluştuğu, romantik olduğu kadar sinir bozucu da olabilen meteorolojik sürpriz.
Umutları bir süreliğine atkıya sardıran hadise.
Memleketim sanırım kendini Sibirya sanıyor.
Sibirya termik yüksek basıncının, kuzey doğudan ülkemize ceee demesi :) korktuk canım bir daha böyle şakalar yapma.
Sen kalk düğün boyunca otur otur. Düğün bitip de millet dağılmaya başlayınca oyna :)
Bu sene bari kiraz, vişne, erik, kayısı, badem, ceviz yiyelimm :(
| İletişim | Künye | Reklam | Sitene ekle © 2026 MN Yazılım |
